Ze zijn er weer! De prachtige End Polio Now tulpen.

Alle Rotary clubs in Nederland werken samen aan deze benefiet actie. Bestel deze prachtige tulpenbollen en draag bij aan het uitroeien van polio in onze wereld.

Sinds 1979 voert Rotary wereldwijd een campagne om polio uit te roeien. Sinds 2014 hebben Rotary clubs ruim 35.000 doosjes verkocht, dat resulteerde in maar liefst ruim 1 miljoen euro voor de bestrijding van polio. Genoeg om 11 miljoen kinderen te vaccineren. Een groot succes, maar de wereld is nog niet helemaal polio vrij. Zolang er nog maar 1 geval van polio blijft bestaan, zijn kinderen niet veilig voor deze dodelijke ziekte. Dus gaat de campagne door, End Polio Now. Met de tulpenbollenactie zamelen Rotary clubs in Nederland geld in voor de strijd tegen polio. De tulpen zijn van zeer goede kwaliteit en staan komend voorjaar prachtig in je tuin.

Een doosje met 25 tulpenbollen kost 15 euro, waarvan 10 euro voor het goede doel. De Bill and Melinda Gates Foundation verdriedubbelt het bedrag dat naar het goede doel gaat, dus 1 doosje tulpenbollen levert 30 euro op! Doe mee en ondersteun deze actie. Geef je bestelling door via info@rotary.nl